PD-3 Możliwości włączenia do drogi powiatowej ruchu drogowego spowodowanego zmianą zagospodarowania terenu działki.
- Wniosek wypełniony winien być przez inwestora oraz przez niego podpisany. W przypadku gdy wniosek składa pełnomocnik lub upoważniona przez inwestora osoba, do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa/upoważnienia lub urzędowo poświadczony odpis, o którym mowa w art. 33 § 3 k.p.a. wraz z opłatą skarbową – określoną w Ustawie o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006r. – w wysokości 17,00 zł, którą należy wnieść na konto:
Urząd Gminy Zielonki:
Santander Bank Polska S.A,
ul. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa
Nr konta: 78 1090 1665 0000 0001 5832 1240 - W przypadku gdy wniosek dotyczy obsługi komunikacyjnej budynku handlowego lub usługowego należy dokonać wpłaty w wysokości 82,00 zł na powyższe konto i dołączyć potwierdzenie wpłaty do składanego wniosku – Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006r.
- Do wniosku należy dołączyć plan zagospodarowania działki.
- W przypadku obsługi komunikacyjnej budynku handlowego lub usługowego należy załączyć analizą obsługi komunikacyjnej, uwzględniającą prognozowaną ilość, rodzaj pojazdów (samochody pracowników, dla obsługi technicznej itp.) oraz częstość dojazdów poszczególnych pojazdów, wymiary i korytarze ruchu (dla wszystkich kierunków) wyznaczone przez skrajne elementy pojazdów (o największych gabarytach) dla różnych kątów skrętu wraz z krótkim opisem zakresu inwestycji.