`
Projekty Unijne Biuletyn Informacji Publicznej Epuap Projekty PL Facebook Twitter

PD-3 Możliwości włączenia do drogi powiatowej ruchu drogowego spowodowanego zmianą zagospodarowania terenu działki.

  1. Wniosek wypełniony winien być przez inwestora oraz przez niego podpisany. W przypadku gdy wniosek składa pełnomocnik lub upoważniona przez inwestora osoba, do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa/upoważnienia lub urzędowo poświadczony odpis, o którym  mowa w art. 33 § 3 k.p.a. wraz z opłatą skarbową – określoną w Ustawie o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006r. – w wysokości 17,00 zł, którą należy wnieść na konto:
         Urząd Gminy Zielonki:
         Santander Bank Polska S.A,

         ul. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa
         Nr konta: 02 1910 1048 4400 4026 1131 0019
  2. W przypadku gdy wniosek dotyczy obsługi komunikacyjnej budynku handlowego lub usługowego należy dokonać wpłaty w wysokości 82,00 zł na powyższe konto i dołączyć potwierdzenie wpłaty do składanego wniosku – Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006r.
  3. Do wniosku należy dołączyć plan zagospodarowania działki.
  4. W przypadku obsługi komunikacyjnej budynku handlowego lub usługowego należy załączyć analizą obsługi komunikacyjnej, uwzględniającą prognozowaną ilość, rodzaj pojazdów (samochody pracowników, dla obsługi technicznej itp.) oraz częstość dojazdów poszczególnych pojazdów, wymiary i korytarze ruchu (dla wszystkich kierunków) wyznaczone przez skrajne elementy pojazdów (o największych gabarytach) dla różnych kątów skrętu wraz z krótkim opisem zakresu inwestycji.

Pliki do pobrania


Ewentualne, informacje uzupełniające można uzyskać: Punkt Obsługi Klienta

Data publikacji:
Kategoria: Pas Drogowy procedury